Returul produselor

Produsele comandate online de pe https://www.magazinmobilaratan.ro nu se află în stoc, nu sunt produse de serie și intră în execuție la cererea expresă a clientului, fapt care atrage după sine imposibilitatea de a returna produsul. De aceea vă rugăm să vă asigurați că informațiile transmise cu privire la specificațiile produsului solicitat la comandă sunt corecte.
Toate observațiile ce fac referire la: model, culoare, dimensiuni, tipul șnurului din ratan, se transmit numai în scris pe email, la adresa admin@rattan-noblesse.ro sau în comanda efectuată, în câmpul de observații.
Conform OUG. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
– Pentru produsele personalizate, cele realizate strict după specificațiile clientului, se va plăti un avans între 40% și 50%, înainte ca acestea să intre în lucru.
– Pentru produsele care se află în stoc, cu marcajul în titlu sau descriere – ÎN STOC – executate cu diferite culori de șnur ori care au accesorii de diferite nuanțe (perne) returul se poate realiza, însă costul de transport, tur-retur, intră în sarcina clientului.
– Fiecare produs are specificate în descriere accesoriile cu care se va livra. NU se livrează nimic din ceea ce nu este specificat în descrierea produsului.
– Imaginile produselor sunt reale, însă, acele imagini pot conține accesorii solicitate și plătite suplimentar de către clienți!
– Orice remediere a produselor va fi facută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord între vânzător și consumator.

Transportul produselor

Produsele Rattan Noblesse sunt transportate prin curier.
Toate produsele livrate prin curier ies din fabrică împachetate în carton, peste care se pune folie cu bule sau folie stretch.
Comenzile ce sunt livrate cu mașina transportatorilor agreati, sunt împachetate în folie stretch.
Pentru mai multă sigurantă vă rugăm să alegi varianta de transport asigurat, acest lucru reprezină doar 1 procent din valoarea produsului, însă vă salvează în cazul unei livrări defectuoase.
Nu răspundem pentru eventualele deficiențe de transport. Rattan Noblesse împachetează coletele după standardele impuse de către firma de curierat! Dacă la momentul recepției produsului se constată deteriorat ambalajul, chiar dacă respectivul colet nu a fost asigurat, se comunică respectiva situație agentului firmei de curierat și neaparat se încheie un proces verbal.

Costuri aproximative pentru transportul balansoarelor

Costurile pe care vi le prezentăm mai jos sunt costuri aproximative, acestea pot să difere de la o zonă la alta (mai ales dacă aveți km suplimentari la transport) și totodată nu fac referire la produsele agabaritice (ex: balansoare pentru 3 persoane, paturi suspendate, baldachine şi seturi modulare, mobilier din puf, ori mobilier din lemn).

Stimati clienti, vă rugam să ţineti cont de faptul că, toate coletele sunt calculate volumetric, deoarece sunt agabaritice. Nu se calculează transportul la greutatea propriu-zisă a produsului, ci la greutatea volumetrică

  • balansoar suspendat în tavan – între 80 si 150 lei, în funcţie de zonă, daca nu sunt km suplimentari
  • balansoar pentru o persoană, cu suport – între 150 si 200 lei, în funcţie de zonă, daca nu sunt km suplimentari
  • balansoar pentru două persoane, cu suport dublu – între 250 si 350 lei, în funcţie de zonă, daca nu sunt km suplimentari
  • balansoar pentru trei persoane, cu suport dublu – între 350 si 450 lei, în funcţie de zonă, daca nu sunt km suplimentari
  • seturile pentru balcon – între 270 si 380 lei, în funcţie de zonă, daca nu sunt km suplimentari
  • costurile de transport pentru produsele agabaritice se comunică pentru fiecare comandă, după sau înaintea lansării acesteia. (exemplu: ansamblu modular, baldachin,

Produsele agabaritice, în special baldachinele sau seturile modulare, se livrează printr-o firmă de transport marfă (agreată de către Rattan Noblesse sau gasită de către dumneavoastră).

Stimați clienti aveti în vedere faptul că nu am inclus în prețul transportului manipularea produsului de către șofer, de la mașina și până în locatia unde se dorește (apartament, casă)!

Depozitarea produselor

Stimaţi clienţi, toate produsele finalizate, se livrează/ridică, (personal, ori de către firma de curierat/transportator agreat), în maxim 2 zile, de la finalizare. Dorim să vă informăm că nu avem posibilitatea depozitării produselor, acestea fiind voluminoase.

Fiecare produs/comandă, ce nu va fi ridicat/ă, în termen de 2 zile, va avea un cost pentru dezitare de 15 lei/zi.

Avem rugămintea sa tineţi cont de aceste aspecte.

Vă mulțumim pentru înțelegere,

Echipa Rattan NOBLESSE