Garanție
RATTAN NOBLESSE oferă un termen de garanție de doi ani din momentul semnării procesului verbal de predare-primire a produsului sau din momentul predării produsului către firma de curierat. Garanția pentru accesorii și suporturi de balansoare este de 1 an.
Termenul de garanție este valabil atât pentru produsele achiziționate din magazinul online cât si pentru produsele achiziționate direct.
La livrare, toate produsele vor fi insoțite de certificatul de garanție, procesul verbal de predare-primire (valabil în cazul produselor livrate direct cu mașina Rattan Noblesse) și factura fiscală.
Pentru eventualele defecte de fabricație clientul se poate adresa în scris la adresa de email admin@rattan-noblesse.ro.
Condiții de acordare a garanției
– Termenul de garanție este de 2 ani și se calculează din momentul în care se semnează procesul verbal de predare-primire;
– Termenul de garantie nu se prelungește cu perioada în care produsul se află în reparație;
– În cazul în care un produs este înlocuit cu unul nou, cel nou beneficiază de garanția completă;
– Pe perioada garanției produsul beneficiază de reparații fără cost suplimentar din partea clientului, DOAR dacă respectivele reparații țin în mod exclusiv de modul de realizare al produsului.
– Garanția este acordată produselor ce vor fi folosite în conditii normale, în scopul pentru care au fost fabricate și ținându-se cont de faptul că se pot uza în timp.
Condiții de neacordare a garanției
– Uzura normală a produsului, ținând cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include întinderea șnurului materialului de acoperire, mătuirea materialelor în timp, în limite normale, ca urmare a uzurii, sunt acceptate și nu sunt considerate defecte;
– Apariția unor defecte după recepția produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj și instalare, executate de cumparator sau de terți; (Au fost cazuri în care produsele au fost deteriorate și ulterior s-a comunicat a fi slab șnurul – acest produs va necesita costuri de remediere!)
– părți componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;
– schimbarea culorii produsului din cauza soarelui, a unei alte surse de caldură sau apă, migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de îmbrăcăminte sau marochinarie) care a intrat în contact cu produsul deteriorat;
– vopsirea produsului de către cumpărător sau a intervenției cumpărătorului asupra mobilierului cu substanțe suplimentare de lăcuire;
– gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;
– ruperea sau zgârierea ca urmare a lovirii/manipulării defectuoase de către cumpărător;
– defecte apărute ca urmare a umidității, curățării cu produse de curățare neadecvate, condițiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat și fabricat;
– defecte care apar ca urmare a condițiilor improprii de depozitare la cumpărător;
– în cazul în care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.